Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

ΒιβλιόΤυπος

Δειτε το βιογραφικό της κα Πένυς Παπαδάκη:
http://mpanalisis.blogspot.com/2011/12/blog-post.html
Συνέντευξη με την κα Πένυ Παπαδάκη

1. Ποια είναι η πρώτη σκέψη που κάνετε το πρωί και ποια το βράδυ πριν κοιμηθείτε?

Η πρώτη και τελευταία σκέψη μου είναι τα παιδιά μου.

2. Τι είναι για εσάς η έμπνευση?

Εμπνευση είναι η αφορμή στον πόλεμο που καλούμαι καθε φορά να δώσω.

3. Ποιο είναι εκείνο το στοιχείο του χαρακτήρα σας που δυσκολεύει το γράψιμό σας?

Νομίζω πως μου λείπει η αυτοπειθαρχία, αλλά η λογοτεχνία την απαιτεί, κι έτσι την καλλιεργώ.

4. Πόσες ώρες σε μία ημέρα έχετε καταφέρει να γράψετε συνεχόμενα?

Εχω γράψει και δώδεκα ώρες συνεχόμενα, κι όταν το αντιλήφθηκα αισθάνθηκα άσχημα απέναντι στην οικογένειά μου, η οποία βεβαίως πάντα με στηρίζει.

5. Ποιο βιβλίο διαβάζετε αυτές τις μέρες?

ΤΑ ΡΟΔΑ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ της Πασχαλίας Τραυλού.

6. Ποιο είναι κατά την άποψη σας το χειρότερο που μπορεί να συμβεί σε έναν άνθρωπο?


Η απώλεια αγαπημένου προσώπου.

7. Ποιο από τα έργα σας που γράψετε το ευχαριστηθήκατε κυριολεκτικά όταν το γράφατε;

Το πρώτο μου βιβλίο με τίτλο ΤΟ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ ΤΗΣ ΚΑΤΙΝΑΣ, χωρίς φυσικά να υστερούν και τα υπόλοιπα.

8. Πως ξεκινήσατε να γράφετε?

Ξεκίνησα αποδίδοντας φόρο τιμής στην μητέρα μου, η συνέχεια όμως οφείλεται στο αναγνωστικό κοινό που περίμενε πάντα κάτι καινούργιο από μένα. Και φυσικά το θεωρώ τιμή κι ευθύνη συγχρόνως.

9. Για να γράψει κάποιος και μάλιστα με επιτυχία πρέπει να έχει μια έντονη ζωή ή μια δημιουργική φαντασία κατά τη γνώμη σας?

Θεωρώ πως για να γράψει κάποιος, πρέπει να έχει ηρεμία και προσωπικό χώρο όχι απαραίτητα μεγάλο. Και φυσικά μεγάλη και δημιουργική φαντασία. Το κυριότερο στοιχείο όμως, είναι η αγάπη γι αυτό που κάνεις.

10. Όταν δεν γράφετε τι σας αρέσει πιο πολύ να κάνετε?

Να περνάω τον χρόνο μου με την οικογένειά μου, με τους φίλους μου, και φυσικά με διάβασμα.

11. Πως βλέπετε τις διαπροσωπικές σχέσεις των ανθρώπων σήμερα?

Οι διαπροσωπικές σχέσεις σήμερα είναι πολύ δύσκολες. Κι όχι μόνο οι διαπορσωπικές, αλλά και οι φιλικές, και οι εργασιακές. Η κρίση, η ανασφάλεια, ο φόβος, μας έχει κάνει εσωστρεφείς και καχύποπτους. Ευτυχώς οι οικογενειακές σχέσεις έχουν αρχίσει να βρίσκουν το έδαφος που είχαν χάσει όσα χρόνια κράτησε αυτή η επίπλαστη ευημερία. Ας κρατήσουμε λοιπόν τη θετική οπτική των σχέσεων κι ας μάθουμε όλοι να μιλάμε και κυριώς να ακούμε.

12. Τελειώνοντας θα ήθελα να σας ρωτήσω ποιον τίτλο θα βάζατε στο βιβλίο της ζωής σας?

Ωραία ερώτηση. Ισως ο τίτλος που με αντιπροσωπεύει, είναι
ο τίτλος που έδωσα στο τέταρτο βιβλίο μου. ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΖΩΗΣ.




Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε και μέσα από το blog μας την κα Πένυ Παπαδάκη, για την συνέντευξη που μας παραχώρησε μέσω του Facebook. Να υπογραμμίσω, σαν Μάγδα, για την απλότητα της κα Παπαδάκη και για την άμεση ανταπόκρισή της σε μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: